neděle 20. dubna 2014

Medvědí česnek podruhé...

Tak se mi s tím jarem nějak nahrnulo spousta práce, že jsem ani neměla čas vkládat sem své nové recepty. Jen jsem tak pokukovala, co vaří ostatní.
Tak teď přidám jednu superjarní rychlovku, v níž hraje důležitou roli medvědí česnek, na který jsem upozornila už minule. Ten se stal v poslední době takovou milou módní záležitostí, spousta mých známých o něm mluví a někteří z něho dokonce i vaří. Mě napadl takový malý experiment, snad vás inspiruji. Doufám. U téhle dobroty je obrovský nepoměr mezi snadností její přípravy a výsledným slastným chuťový efektem, tak bych mohla mít šanci :-)

Kuřecí maso s jarní smetanovou omáčkou z medvědího česneku a rajčátek
Ingredience (2 porce): 200-300 g kuřecího masa, 4 rajčátka, hrst medvědího česneku, 2 dcl smetany na vaření, olivový olej, pepř a sůl.
1. Maso očistíme, usučšíme, pokrájíme na nudličky a na rozpálené hlubší pánvi restujeme na olivovém oleji dozlatova.
2. Když je maso hotové, osolíme ho a opepříme, přidáme nadrobno nakrájený medvědí česnek a ještě chvilinku restujeme.
3. Následně přidáme pokrájená rajčata zbavené slupky (mně ale vůbec nevadí), můžeme použít i rajčata konzervovaná a za občasného míchání chvilku restujeme společně s masem do doby, než rajčátka pustí šťávu.
4. Nakonec vlijeme smetanu a směs provaříme až do zhoustnutí. Případně dosolíme a dopepříme.
5. Podáváme se špagetami, protože to s nimi báječně chutná.

Žádné komentáře:

Okomentovat